10 úžasných cvičení podle Youtube na doma (bez potřeby speciálního náčiní)


Baví vás cvičit podle youtube videí, ale nevíte, kde máte hledat inspiraci? V dnešním článku jsme si pro vás připravili celou řadu těch nejlepších online cvičení. Zacvičit si mohou jak muži, tak ženy. Výhodou je, že k provedení cviků nepotřebujete nic. Vybrat si přitom můžete podle toho, co vám nejvíce vyhovuje…

Krátké cvičení na břicho


K tomuto krátkému cvičení postačí pouhých 6 minut a šest různých cviků typu ABS workout. Není k tomu zároveň potřeba žádného vybavení. Mířeno je přitom na tu nejkritičtější ženskou partii, tj. bříško, které si tímto cvičením jistě krásně zpevníte!

Cvičení celého těla Pamelou Reif


Dalším oblíbeným cvičením pro ženy, tentokrát celého těla, je to s Pamelou Reif. Nyní se podíváme na online návod pro začátečníky a nebudete opět potřebovat žádné náčiní. Celé cvičení trvá 20 minut, sestává z jednoduchých opakovaných pohybů, zahrnuje zahřívací cvičení, má pár pauz a končí protahovacími cviky. 

HIIT s Pamelou Reif


Trochu intenzivnější trénink si s Pamelou Reif vychutnáte i v podobě HIIT. Zmáknete to za 10 minut, ale garance spálení kalorií je víc než jistá, a to konkrétně mezi 70 a 130 kaloriemi za aktivní účasti na těchto cvicích.

10minutové kardio cvičení


Toto krátké kardio cvičení slouží k posílení celého těla a spálení přebytečných kalorií. Během něj se jistě zapotíte, zvýšíte svůj srdeční rytmus na maximum a budete mít možnost střídat mezi cardio cviky, silovými pohyby a aktivními odpočinkovými polohami. Odhadované spálení kalorií během tohoto krátkého videa je zhruba 60 až 110 kcal.

Mrkněte se také, jaké jsou benefity kardio a HIIT cvičení.

10minutové cvičení vlastní vahou pro muže


Můžete si jej zacvičit před spaním, ale také kdykoliv během dne, a přitom není potřeba žádného náčiní. Je ideální jej provádět 2x-3x týdně, ale pokud chcete cvičit častěji, můžete jej proložit jiným tréninkovým plánem. Ze začátku tohoto cvičení s vlastní vahou nejspíše budete potřebovat nějaké pauzy, tak se jim nebraňte a video si prostě v případě nutnosti stopněte.

Cvičení celého těla za 20 minut


Dalším skvělým cvičením pro muže na posílení svalů celého těla je i tento workout trvající 20 minut. Je bezvadné na doma, pokud třeba zrovna nemáte permanentku do fitka, nebo nemáte možnost jej navštěvovat. Pro odvážné se navíc nabízí dvojí nebo trojí opakování všech cviků.

Cvičení vlastní vahou za 25 minut


Jak posílit celé tělo, skloubit kardio, silový trénink a současně spálit kalorie? Vyzkoušejte třeba tento 25minutový návod na cvičení doma bez nutnosti speciálního vybavení. Zacvičit si mohou jak dámy tak pánové, protože ve videu naleznete i lehčí modifikace.

Podívejte se také na mé doporučené tréninkové plány na cvičení vlastní vahou.

15minutová chůze pro každého


Walk at home (Choď doma) je celosvětově proslulá značka založená Leslie Sansone. Tímto základním cvičením, které zvládne každý bez věkového omezení, si můžete zlepšit nejen vaši fyzickou kondici, ale i zdraví.

Taneční workout s Tanju


Tento dance workout trvá 30 minut a je připraven na styl cardio tréninku. Přitom si vychutnáte trochu rytmičtější cvičení, u kterého je zábava a super odměnou budou i spálené kalorie bez potřeby nějakého speciálního náčiní. Zacvičit si jej můžete 2x-3x týdně. 

Cardio trénink se švihadlem


Bezvadné a svižné online cvičení podle Youtube může být i se základní pomůckou, a to švihadlem. Po dobu 5 minut si zaskáčete, zapotíte se, vystřídáte pět tipů skoků a mezitím si uděláte i krátké přestávky. Pokročilí si to mohou zopakovat hned 5 krát za sebou.

Po každém cvičení si určitě nezapomeňte dát plnohodnotné jídlo bohaté na proteiny. Pokud to máte opravdu časově nabité, může vám pomoci třeba nějaký zdravý nápoj, třeba ten od YFood. Případně sáhněte po nějaké proteinové tyčince nebo si narychlo umíchejte svůj oblíbený protein.

CHCI VĚDĚT VÍCE!

Nejnovější příspěvky

Podpořte mě Likem!

Rubriky

Reklama Grizly Ořechy