Zdravé proteinové palačinky

Proteinové palačinky a jejich výhody.


V dnešní době je velmi oblíbené si dělat zdravé a sladké snídaně. Mnoho dnešních kvalitativních výzkumu dokazují, že na dobré ráno se vyplatí si přivstat o něco dříve a udělat si vysokosacharidové jídlo ze zdravých potravin.

V tomhle druhu článku se dozvíte více proč jsou vysokosacharidové potraviny po ránu lepší prioritou a jak si takovou zdravou snídani, jako je například proteinová palačinka udělat.

Vysokosacharidová snídaně, aneb cesta ke štěstí.


Mnoho lidí si pod pojmem „zdravá snídaně” představují housku z žitné mouky pomazanou stolním máslem a k tomu trocha pražské šunky, nebo měkkého sýra. Bohužel doba je zlá a už tomu tak není roky. Každý výživový poradce, nebo doktor Vám řekne, že abyste pořádně nastartovali váš lidský organismus potřebujete ráno sníst vysoký obsah zdravých sacharidů a kvalitních bílkovin.

Domácí chleba zdravý

Zdravá snídaně je základ dne.


Lidský organismus potřebuje po hlubokém spánku doplnit základní energetické živiny, aby mohl vykonávat prosté každodenní funkce. Za příkladnou rychlou snídani si můžeme představit ovesné vločky s kravským mlékem, nebo míchaná vajíčka s celozrnným pečivem.

Zdravá snídaně se má skládat z komplexních sacharidů, které obsahují základní živiny a zásobní látky. Důležité jsou taky kvalitní bílkoviny, které slouží k tvorbě, obnově a regeneraci živočišných buněk.

Recept na proteinové palačinky – ingredience


  • 1 celé slepičí vejce
  • 50-100 ml čisté vody/kravského mléka
  • 1 odměrka proteinu (30-35g)
  • měkký tvaroh/řecký jogurt
  • ovoce-banán, jahody, borůvky…
  • sladký hustý sirup
  • kvalitní hořká čokoláda dle chuti.

Doporučuji vám tyto produkty, pro lepší svalový růst!

Příprava palačinek


Připravíme si malou keramickou misku, do které budeme dávat potřebné ingredience. Prvně přidáme jedno slepičí vejce a k tomu 30 g syrovátkového proteinu. To celé zalijeme 50-100 ml čisté vody/kravského mléka a promícháme. Pro lepší konzistenci bez hrudek můžeme použít na rozmíchání mixér. Směs na proteinové palačinky naberu naběračkou, opatrně vyliji na rozehřátou pánev, kde těsto rozetřu po celé ploše. Po chvíli opatrně přetočím. Nakonec nadýchanou palačinku odlepím z pánve a dám na talíř.

Podle chuti doplňuji různé ovoce, polévám ovocným sirupem, nebo si přidám měkký tvaroh s nastrouhanou hořkou čokoládou. Já používám 90% čokoládu. Přeji dobrou chuť!

Recept na proteinové palačinky

Nejnovější příspěvky

Podpořte mě Likem!

Rubriky

Reklama Grizly Ořechy